Compensaties zwembad Tropiqua wegens Corona

In verband met de landelijke maatregelen om het coronavirus te bestrijden is ook Zwembad Tropiqua vanaf 14 maart 2020 tijdelijk gesloten. Heeft u een abonnement bij zwembad Tropiqua? Dan kunt u hier op dit moment geen gebruik van maken. Er is een compensatieregeling voor alle abonnementhouders. Hieronder leest u per abonnement welke compensatieregeling voor u van toepassing is.

Compensatie maandabonnementen

Heeft u een maandabonnent bij Tropiqua afgesloten, maar kunt u hier momenteel geen gebruik van maken omdat het zwembad gesloten is? De dagen dat u niet heeft kunnen zwemmen vanwege de sluiting van het zwembad, krijgt u terug in compensatiedagen. Zodra het zwembad weer open is, kunt u bij de kassa uw maandabonnement kosteloos verlengen met het aantal dagen waarop u geen gebruik kon maken van uw abonnement (vanaf 14 maart 2020). Hierbij krijgt u een compensatie van het aantal dagen waarop u geen gebruik kon maken van uw abonnement met een maximum van één maand, namelijk de looptijd van uw abonnement.

Compensatie 3-maandelijks abonnementen

Heeft u een 3-maandabonnent bij Tropiqua afgesloten, maar kunt u hier momenteel geen gebruik van maken omdat het zwembad gesloten is? De dagen dat u niet heeft kunnen zwemmen vanwege de sluiting van het zwembad, krijgt u terug in compensatiedagen. Zodra het zwembad weer open is, kunt u bij de kassa uw 3-maandabonnement kosteloos verlengen met het aantal dagen waarop u geen gebruik kon maken van uw abonnement (vanaf 14 maart 2020). Hierbij krijgt u een compensatie van het aantal dagen waarop u geen gebruik kon maken van uw abonnement met een maximum van drie maanden, namelijk de looptijd van uw abonnement.

Compensatie jaarabonnementen via automatisch incasso

Heeft u een  jaarabonnement bij Tropiqua met automatische incasso? Dan wordt u volledig gecompenseerd voor het aantal dagen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw jaarabonnement. Dit doen we door vanaf 14 maart 2020 tot de dag dat het zwembad weer open kan, de dagen bij uw abonnement op te tellen. Wij tellen het aantal dagen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw jaarabonnent bij de einddatum uw jaarabonnement op en verlengen het bij de kassa voor u.
De automatische incasso loopt gewoon door, u hoeft dit niet stop te zetten. U wordt achteraf gecompenseerd voor alle dagen waarop u geen gebruik heeft kunnen maken van uw abonnement.

Zwemlespakket via automatisch incasso

Het zwemlespakket ABC is een totaalpakket. Het pakket kost €680 euro en dit wordt in 20 maanden per automatische incasso betaald, €34 per maand. Na 20 maanden stopt de incasso, ongeacht of uw kind dan al het A,B en C diploma gehaald heeft. Zodra de zwemlessen weer beginnen, kan uw kind de zwemlessen verder afmaken. U heeft hier geen extra kosten van, aangezien uw kind alsnog de zwemlessen kan volgen zodra het zwembad weer open is. Eigenlijk is dit niet anders dan normaal, alleen heeft u nu de kosten al voldaan maar de lessen heeft u nog tegoed. U heeft dus geen andere kosten dan anders.

De automatische incasso loopt gewoon door en stopt automatisch na 20 maanden. U hoeft de automatische incasso dus niet zelf stop te zetten.

Heeft u vragen?

Neem dan telefonisch contact met ons op via tel: 0598 – 65 22 22.